0 0.00 ₪

סל הקניות שלך ריק

 
חסוך כסף, קנה ישירות מהיבואן המקביל - דיירקט ישראליין
 
כל המחירים באתר כוללים מע"מ ומשלוח חינם
 
החזרת מוצרים וקבלת החזר כספי תוך 14 יום מהגעתם

section

אופני כושר וספינינג

קטגוריה: אופני כושר וספינינג אופני כושר וספינינג הם כלי אימון מושלמים לשיפור הכושר הגופני, העלאת הסיבולת ושמירה על בריאות כללית. הם מתאימים לשימוש בבית או בחדר הכושר ומספקים חוויית אימון אינטנסיבית ומהנה. ### תיאור כללי: אופני כושר מגיעים עם מגוון תכונות מתקדמות כמו תצוגה דיגיטלית למדידת מדדי אימון, עמידות מתכווננת ואפשרות לחיבור לאפליקציות אימון. אופני ספינינג, במיוחד, מצוידים במנגנון התנגדות חזק המאפשר אימונים בעצימות גבוהה. ### יתרונות: - **שיפור הכושר הגופני**: אימון על אופני כושר וספינינג מחזק את שרירי הרגליים ומשפר את הכושר הקרדיווסקולרי. - **נוחות וגמישות**: ניתן להתאמן בכל שעה בבית, ללא תלות במזג האוויר או בשעות פתיחה של חדר הכושר. - **מעקב אחרי הביצועים**: התצוגות הדיגיטליות מאפשרות לעקוב אחרי זמן, מרחק, קצב הלב וקלוריות שנשרפו. ### סוגי אופני כושר: 1. **אופני כושר ישיבה**: מושלמים למתחילים ולמתאמנים מבוגרים, מספקים תמיכה לגב התחתון. 2. **אופני ספינינג**: מיועדים לאימונים אינטנסיביים, מתאימים למתקדמים ולמי שמחפש אתגר אמיתי. 3. **אופני כושר עומדים**: משלבים בין היתרונות של אופני ישיבה לספינינג, מאפשרים מגוון רחב של תרגילים. ### טיפים לבחירת אופני כושר: - בדקו את נוחות המושב ואת האפשרות לכיוונון. - ודאו שהאופניים מגיעים עם תצוגה דיגיטלית למדידת מדדי האימון. - בדקו את עמידות האופניים ואת סוגי ההתנגדות המוצעים. אופני כושר וספינינג הם בחירה מצוינת לכל מי שרוצה לשפר את הכושר הגופני בבית או בחדר הכושר, תוך שמירה על נוחות וגמישות באימונים.

טבלה  רשימה 

4 פריט(ים)

לדף
  • Sale
    מיני אופני כושר Mini Bike D6398 *במלאי מיידי*

    מיני אופני כושר Mini Bike D6398 *במלאי מיידי*

    אספקה מיידית מהמלאי בארץ !!! התנגדות מתכווננת: קל להתאים את רמת ההתנגדות באמצעות הכפתור כדי להתאים אותה אישית עבורך. מכשיר זה מציע אימון בעוצמה נמוכה, המתאים במיוחד לחיזוק ותחזוק קל של שרירי הרגליים והברכיים. צג LCD פונקציונלי: הצג כולל זמן אימון, ספירת סיבובים, סיבובים לדקה (RPM), קלוריות שנשרפו וכפתור איפוס. קל מאד לצפות בנתוני האימון שלך. עיצוב קומפקטי ייחודי: מיני אופני כושר המיועדות לבית ולמשרד, נוחות לנשיאה ואחסון. חסכון גדול במקום וקלות לאיחסון, מתאימות להיכנס בקלות מתחת לשולחן או במקום דומה. פרטים נוספים..

  • Sale
    מיני סטפר עם רצועות התנגדות Mini Stepper D6399 *במלאי מיידי*
  • Sale
    אופני כושר ספינינג D6400 *במלאי מיידי*

    אופני כושר ספינינג D6400 *במלאי מיידי*

    אספקה מיידית מהמלאי בארץ !!! אופני כושר ספינינג הכוללים מדידת ותצוגת דופק. אופני כושר מותאמים אישית: גובה ידיות האחיזה יכולים להתכוונן (100.1-110.0 ס"מ), גובה המושב יכול להתכוונן (64.8-74.9 ס"מ) ומרחק קדמי ואחורי של המושב יכול להתכוונן עד (6.0 ס"מ) מיועדים לאנשים בגבהים ובצורות גוף שונות, ומאפשרים לך לבחור את המיקום הנוח ביותר לאימון שלך בהתאם לדרישותיך. מערכת התנגדות מתכווננת: מערכת ההתנגדות נותנת לך תחושה מציאותית של רכיבה. ניתן לשלוט בעוצמת האימון על ידי סיבוב הכפתור המתכוונן כדי להגדיל או להקטין את ההתנגדות (המאמץ הנדרש לביצוע הדיווש), מה שיכול לעזור לך לשרוף שומן במהירות, ולחזק את הלב, הריאות וסיבולת השרירים שלך. פרטים נוספים..

  • Sale
    אופני כושר ספינינג D6401 *במלאי מיידי*

    אופני כושר ספינינג D6401 *במלאי מיידי*

    אספקה מיידית מהמלאי בארץ !!! גודל המוצר: 93*78*21 ס"מ. משקל נטו: 20 ק"ג. משקל מקסימלי: 100 ק"ג. גלגל תנופה: 4 ק"ג. מערכת התנגדות: שינוי מהירות רציף עם לבד. העברה: הנעה בחגורה (שבע חריצים). חומר גוף: פלדה. צבע גוף: שחור-אדום. התצוגה בצג הדיגיטלי: סריקה, זמן, מהירות, מרחק, קלוריות. פונקציות: ניתן לכוון את הידיות למעלה ולמטה, ואת המושב למעלה ולמטה. המכשיר מגיע מוכן להרכבה עצמית. חוברת הדרכה להרכבה והפעלה, באנגלית, מצורפת. פרטים נוספים..

טבלה  רשימה 

4 פריט(ים)

לדף